Men jävla överskattade rubriksfanskap #$@)+?

Lite aggresioner fick man ut på rubriken där. Rubriker kan suga gurka!

Helgen som gått jaaaa..

I Fredags gick jag och Frida ut med en plan som inkluderade alkohol och inte så mycket mera. Det blev knappt nån alkohol, en öl och en cider på två olika barer innan Frida skulle hoppa på bussen till Jersey.
Gick på Angels & Kings, de skulle ha open-mike där folk fick komma dit med gitarr och bara hoppa upp på scenen och spela, men det var HELDÖTT där! Ett litet gäng medelålders tanter som firade nåns födelsedag. Denna 'nån' hade dessutom på sig en hellång jeans kjol och en stickad kofta. Hur tänkte hon där..?

Lördag drog jag med mig Frida till Brooklyn och Asylum för jag skulle fan ha dendär nya piercingen! Dock så visar det sig att man måste ha bokat tid, vilket killen jag pratade med där i Torsdags heelt glömt, men han rekommenderade ett annat ställe. Som vi inte orkade åka till. Så vi drog till Manhattan och jag googlade fram en annan studio som gjorde den sortens piercing jag ville ha! $120 ville de ha för den så vi sa hej-hejdå och gick till studion brevid och frågade om de gjorde dem. Yup! $95 betalade jag och blev sedan skuren i litegranna.

Tänker aldrig göra en till sån piercing, inte för att det gjorde överdrivet ont eller så, men något så obehagligt har jag nog aldrig upplevt! 


Nya piercingen med och utan tejp över!
Dermal Anchor
Kolla video på youtube om ni törs, jag vågar fasen inte själv!


Lördag kväll jobbade jag, läste en skev bok om en snubbe som raggade på en kvinna genom hennes sköldpadda (typ) och satt uppe och kollade på film tills värdföräldrarna snubblade hem runt 1am.

Söndag fick jag träffa min tremänning Pauline som just nu är au-pair i Connecticut! Hon och hennes kompis tog en buss hit ner på Lördagen, sov hos en kompis till dem och sedan hängde vi lite på eftermiddagen. Hälsade på inne på Sockerbit, jag tror jag såg Sylverster Stallone (eller hans tvillingbror, så jävla likt!) och sen spenderade vi en massa tid med att stå utanför en butik och göra ingenting.

Käkade middag på Big Daddy's Diner och tänker nu äta resten av min feta macka jag beställde in. Bra lunch! SÅ GOTT!

Kramherå.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0