Remember remember the 1'st of December..

Soooo! Vem fasen kunde tro att det är December redan!? Var i nyss 40c och högsommar!
Iallafall så är jag sjukt trött, kom knappt upp imorse och det är rätt så kyligt ute. Soligt och fint som fan dock!
Igår var Obama i stan för att medverka i tändandes av julgranen på Rockefellet center! Var poliser precis överallt och jag var ändå 50 kvarter norrut från spektaklet! Ska väl ner och ta en titt på julgranen idag, är inte välkommen hem under dagen eftersom de ska riva upp i källaren så har ett antal timmar att spendera i Manhattan nu. Bloggar från ett Starbucks med min iPod nu. Tycker jag gör det rätt bra!

Fick en gratis kaffe på "mitt" Starbucks dessutom, lycka!! De känner mig nu.. Blir t.o.m förvånade om jag beställer en vanlig kaffe istället för min vanliga Pumpkin Spice Latte! Kul.

Nu ska jag hänga lite mera, kolla på julgran och sånt och sen är planen att typ.. gå och fixa en ny piercing! Var ett tag sen sist. Blir inget i ansiktet eller nånstans där det är.. olämpligt. Nerver!!
Hare bra vi hörs!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0