We can sleep on the ceiling and creep under blacklights

Rubrik från Pierce The Veil's Disasterology

Igår var då hela feta släkten över. Eller inte ens halva. Rätt så trångt blev det. Trodde att det skulle komma bara vuxna men en 3 månaders liten pojke, två 2'åringar och ett par äldre barn intog huset och är nu orsaken till att jag hittar handrullade bollar av chokladkaka lite överallt. Blä. Käkade mycket mat men inget var särskilt juligt. Ungarna öppnade typ 1000 paket och jag blev chokad över faktumet att vi faktiskt hade Coca Cola i vårt kylskåp! Har ALDRIG hänt eftersom denna familj inte "gillar av kolsyrade läskedrycker". Sen har barnen aldig smakat på Cola heller och när det väl händer kommer inte jag vara kvar för att stå ut med konsekvenserna.

Igår bokade jag hotell i L.A förresten! WAAH! Bara 21 dagar nu tills 4 Svenskor sammanstrålar i San Fran och bah PANG! Exalterad jaaaaa!

Ungarna hade ju sista skoldagen i Fredags så denna veckan jobbar jag 8:30-5:30 och den sovmorgonen är nog det finaste jag sett! Dock kul när man läser i andra au-pair bloggar om hur de "jobbat klart sista dagen av 2011" medans jag verkar ska utnyttjas in i det sista.. De förväntar sig ju också att jag ska visa nya au-pairen runt och hjälpa henne gratis. Yeah right.

Så idag har vi chillat, varit med E till tandläkaren, kört på med lite korsstygn, käkat rester från gårdagen (har faktiskt ätbara matrester!!!!!) och.. så har viiiii.. ööh.. Wait.. Tappat minnet verkar det som! Jag fick i mig en massa kaffe, även det överblivet från gårdagen!

Nu kan jag stanna uppe till midnatt med gott samvete, får ju iallafall 8 timmars sömn även om jag stannar uppe lite längre än jag planerat!


Sharpie doodles                                                     Småsur kaffekopp


Stormtrooper                                                     Mugghållare av nått slag

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0