Tomorrow will be fucking great.

Har planerat typ hela helgen! Skönt!

Ikväll, fredag kväll alltså, hade jag iof ingen plan. Sitter hemma med datorn och har nyss tvättat en massa kläder eftersom allt låg i tvättkorgen typ. Älskar torktumlare. Haah. Dock blir min stickade tröjja jävligt elektrisk och stötarna jag får när jag drar ut den är fan dödliga!!

Men Lördag dårå! Härliga Lördag.. Ska träffa Jenni nån gång på förmiddagen och ta en tur med nån av färjorna. Ingen aning hur de går men jag hoppas att solen vi haft de senaste dagarna stannar kvar! När vi åkt båt en stund ska jag eventuellt träffa en svensk tjej som kom till Brooklyn i Fredags (tror jag, är rätt så säker på, kan det vara) och typ.. Träffas bara. Har ingen koll på vad jag ska göra där i mitten, skulle kunna åka tillbaka till Queens meen eftersom jag ändå ska stanna på Manhattan för kvällen såå.. Vet jag inte ännu.

För på kvällen ska jag se Biffy Clyro live!!! AHW GAWD!! Utsåld spelning för 600 pers. Kan inte bli kungligare! De spelar klockan 8 på Blender (Gramercy Theatre) och det ska bli så awesome.

Söndag ska jag och Cecilie käka på Marthas, de lär ska ha god cheesecake, och sen är det au-pair möte med LCC-gruppen på nått museum här i Queens där man tydligen ska få en jävligt fin utsikt över Manhattans skyline. Hoppas det blir bra och att vi inte måste betala nått själva...

That's my weekend. Ser fram emot imorrn kväll så mycket! Sist jag såg Biffy var vi ju trots allt ca. 70.000 i publiken. Denna gång är det 60.400 mindre. Kan lätt bli intressant!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0