I'm down with the flow

Så. Nu. Nu så sitter jag äntligen i mitt nya rum hos min nya värdfamilj i Queens.
Blev hämtad runt 10 imorse på skolan och hela familjen var med! (Vissa blev upplockade av bara en förälder typ).
Bilresa på kanske.. en timme tills vi kom fram till huset. Skulle skrivit något sorts talmanus innan alltså, blev lite awkward ibland då man inte hade en aning om vad man skulle säga.

Fick en lite tur i huset, absolut ingen lyxvilla men det är rätt så fint. Om man räknar bort mitt rum alltså. Skitlitet, rymmer endast en bäddsoffa modell mindre, en byrå och en stol. Min garderob står ute i spelrummet.. Får jobba med stället alltså.

De tog med mig och käkade lunch på TGI Fridag, körde runt på lite sightseeing i området och sånt ja.
När vi var tillbaka i huset packade jag upp min väska och sedan dess har jag och J spelat lite spel.

Är dock dödligt, giftigt, äckligt trött. Tror jetlagen börjar märkas nu när man inte har skola 8-19 varje dag. Fokus ligger på annat håll. Kommer sova som en klubbad säl inatt. 

Bjuder på en bild från turen i NYC igår!



Time Square i dess fulla (natt)prakt

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan vad spännande :D

2011-01-09 @ 01:51:35

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0