Shoppingbegär

..hade jag i förrgår och så köpte jag en ny iPod Touch till mig själv som tidig födelsedagspresent.

Tragiskt att de kostar tusenlapp(ar) mindre här än i Sverige..
Förra året köpte jag en 8Gb iTouch och den gick på 2000kr.

I förrgår köpte jag en ny version av iPod Touch med 34Gb minne, kamera, mikrofon o.s.v. + ett skal så jag inte pajjar den på en gång. Gick sammanlagt på ca. 2040kr (beror på vad dollarn ligger på just nu)

Seriöst nu. Billig skit!

Tagit lite bilder med iPoden och.. haha.. lite. E och J tycker jag tar bilder 24/7 så kanske stämmer..?

Här är iallafall ett par. För att fylla ut bloggen med typ.


min lunch                                                                autografer


vår bakgård.  typ.

Kommentarer
Postat av: Malva

Älskar din design!!! ;D

2011-07-15 @ 18:21:36
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0