Bakakakdag

Baka kak dag. Står det. Utan mellanrum.

Min värdmamma fyllde år idag och jag var den enda som kom med present! Lite skumt faktiskt.. Hon fick ett presentkort på Starbucks, alltid en hit.

För att bättra på hennes dag så bakade jag och J en kaka/tårta medans hon var hos frisören! Eller ja.. jag bakade tårtan och J kladdade på en massa strössel.
Sockerkaka är visst en succee bland amerikaner! Nästan hela kaktårtan tog slut och alla sa "mmmm" och "this was actually good!" så jag kände det som att det var mission accomplished!

Lite bilder på hur fin kaktårtan blev!


Rektangulär sockerkaka  |  Frosting på burk!


kaka nergeggad med frosting  |  trössel som liknar krossat glas


Dekorerar-lådan!  |  Strössel som liknande glas alldeles för mycket!!


färdiiiig

Kommentarer
Postat av: emma

varför gav ingen annan henne present??

2011-03-31 @ 12:54:06

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0