3D movies makes me feel queasy~

Igåår.. Var det Lördag ja!

Planen för dagen fanns väl inte, skulle träffa Frida när hon och hennes klasskamrat pluggat klart för att åka skridskor i Bryant Park. Så blev det inte!

Träffade Frida och Tyska bruden hon jobbade med, på ett vegetariskt lunchställe och tog t-banan till, hör och häpna, Harlem! Tyskan bodde där och vi skulle sitta på deras rooftop där de skulle plugga och jag hänga. Köpte 12 olikfärgade sharpies så satt och kluddade på ett par papper tills det blev för mörkt.

När de gjort klart sin fina läxa tog jag och Frida oss ner till Rockefeller för att käka middag. Åh så oerhört god mat jag köpte mig! Blev en sorts macka med rostbiff, bacon och ost på. Fettigt och så men hallå - godaste jag käkat på länge! Kostade väl lite mer än jag planerat men går lätt dit igen och smaskar i mig en till såndär macka. 

Gick ner till Bryant Park sen, detta vid 8:30 nån gång, för att hyra skridskorna. Fy helvete vilken kö det var! Blev helt häpen, förra veckan när jag och Jenni åkte var det noll kö. Vad hände? Det var ju också en Lördag!
Blev alltså inte nån isdans, vi gick på bio istället och såg A Very Harold & Kumar 3D Christmas. Hysteriskt rolig och snygg i 3D också! Neil Patrick Harris var strålande i den och han fick även hångla lite med sin äkta make i filmen. Nice.

Dock så är 3D och mina ögon inte bästisar, mådde inte helt okay sedan..
Filmen slutade runt 11:30 och vi åkte båda hem till oss själva.


Utsikten från Tyskans rooftop - Central Park syns där! *pekar*


Sharpiesssss~  HAHA, jag är värdelös på att rita för hand!


Mitt käk. Fyyyy så gott! 


Julgranen vid Rockefeller på väg upp!

SATURDAY SUPERHEROES

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0