Black Friday maniiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaac

Idag var det Black Friday - rea överallt och butiker som öppnar vid midnatt och folk som övernattar utanför affärerna för att komma åt den bästa skiten ROAAAAAAAAAAAR!

Jag kände inte nått riktigt behöv över att köpa kläder eller en platt TV eller vafan som helst. Fick jobba istället. Jahapp. 
En kompis till J kom hit och de lekte ett par timmar. Med mig som vakt. Så jag blev tvungen att vakta dem såklart fast båda värdföräldrarna var hemma och de endast lekte med dominoklossar hela tiden. Eeeh ja. Hade väl ändå inget annat för mig så.

Men jag gick faktiskt och shoppade lite! Hamnade på Michaels, en hobbyaffär med en massa krimmelkrammel och pyssel grejer! Köpte lite mer grejer till min nya hobby/tidsfördriv korsstygns kaoset.


Gick väl allt som allt på $15.

Nu ska jag bara rota reda på en hög awesome mönster!

Visst ja, gjorde klart senaste projektet idag - titta!


The Dark Mark som Dödsätarna i Harry Potter diggar.
Tog ett bra tag att få klart den! Ska fast på nya väskan min!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0