Craig Owens | Glamour Kills Pop Up Show

Tänkte slänga upp en hög bilder till från Lördagen - hope you don't mind!


9:30pm utanför Culture Fix och någon hade rainbow cupcakes.


Köa utanför samt finaste lilla pyttebiljetten. Eh.


Alla som köade från tidigt hamnade längst fram, woosh!


Glamoir Kills!! Fick en.. burkhållare (antar jag) gratis för vi köat så länge BOOYAH!


Craig Owens


Craigery 


Dessa två bilder lade Craig själv upp på hans Facebook-sida! Baowaowa!


Jag fick hans handskrivna papper med texten till Justin Bieber's Mistletoe
efter att han spelat klart! Av någon anledning gillar han Bieber. Uscha.



Video jag filmade när han framförde "Mistletoe" 



Här snackar han om A Poem By Adam Wolfson och sjunger den sedan. Looveli!

DET VAR DET! YAY!

Kommentarer
Postat av: EmJo

jag vet inte ens vem han är? :$



Jag hade också velat åka till usa istället men det är så långt bort, vågar inte haha.

2011-11-28 @ 18:57:08
URL: http://emjo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0