Gorgeous Nightmare - Escape The Fate

Igår, Söndag, sov jag tills jag väcktes av min värdmamma samt båda ungarna som spelade wii i vardagsrummet. De är satans så högljudda när de spelar, särskilt mamman - hon vrålar, och det är omöjligt att sova sig igenom det!

Försökte hitta sällskap och fick napp i New Jersey! Lina, som jag och Frida var på Halloween party hos, skulle gå på college fotbolls match vid 5 och undrade om jag ville hänga på. Sure, hade inte så mycket för mig och det går ju alltid att spana på college killar!

Lämnade Queens vid 3 och var i Hoboken 4:20! Bra gjort MTA och PATH, inga förseningar! Lina kom till PATH stationen och mötte mig och vi väntade in 2 andra au-pairer som skulle med. Gick bra det trots tåg som inte kom och sånt.

Fotbollsmatchen var på Stevens Institute of Technology, där min värdmamma tydligen studerat, och det var ett rätt så mysigt campus, de lilla vi såg av det i mörkret, men en sjuhelvetes utsikt! Manhattan's skyline slår aldrig fel.

Betalade $3 för biljett, high fivade Stevens maskot, en anka, ett par gånger och satte oss uppe på läktarplats. Lite småkyligt. Inte så många kex. Kaffe i pausen, mållös match som avgjordes med straffar. Stevens vann!
Gillar la inte fotboll, men det var kul att göra nått annat och inte spendera en sån massa pengar. Köpte inte ens mat. Hej middag vad hände?!


Fotboll.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0