I'd pay to see you frown

Rubrik från Panic! At The Disco's låt The Ballad Of Mona Lisa

Jag vet inte om det märkts på bloggen eller inte, men jag har skittråkigt på dagarna numera. Träffar inte folk på vardagarna och hänger med mig själv.

Min bästaste Maria är hemma i Sverige. Ouuuch. Är inte kul när den man umgåtts mest med (iallafall på slutet) och som man kommer bäst överens med åker hem och lämnar en heartbroken. Våra Starbucks frukostar och utekvällar var guld värda och jag kommer lätt åka upp till Luleå för att få träffa na igen! Lätt.

Jag är lite depp också för mitt älskade band D.R.U.G.S är i New York just nu och ska spela på Roseland Ballroom imorgon (Fredag). Men jag kan inte gå. De spelar klockan 6 och jag slutar jobba 7. Så suuuuurt! Och egentligen behövs jag inte ens eftersom min värdmamma kan hämta barnen från deras karate 5:30 när hon åker hem så jag skulle slippa och få se ett av de bästa banden just nu. *hmpf*

Får trösta mig med att jag sett dem en gång och träffat tre av bandmedlemmarna, surt ändå. Lär lätt vara sista chansen jag har att få se dem nånsin.

Imorgon måste jag hitta på nått på kvällen. Vill på Angels & Kings igen, de har en liten minikonsert för $5 och jag tycker någon ska hänga på dit! Tyvärr är det strikt 21+ där så jag kommer in men gör DU det huuuh?

Ska försöka sova tidigt idag. Lär väl inte lyckas precis men det är värt ett försök, gillar att sova mer än 6 timmar ibland!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0