I'll show you mine and you don't have to show yours

Nått jag sett mycket med andra au-pair bloggar är att de alltid tar en massa kort på de grejer de köpt, mest kläder och 1000 par skor!
Jag är ju som inte så stor på det, men idag gör jag ett undantag för att visa upp mina fantastiska inköp!


Här har jag då köpt en deo, ett par rakhyvlar och två tandborstar från Duane Reade
Färgkombinationerna kändes SÅ rätt, synd att det inte var på rea. Inte ens vintage. Wtf.


Spenderade lite pengar på Rite Aid också - flashiga chips, en klädsam ranch dipp samt en Diet Coke
för att man måste hålla det classy.


Sen kan jag klart vara classy också. Med mina classy posters och Star Wars-tee


Nä, dra nu.

Kommentarer
Postat av: Salome Modig

<3 Du är underbar!

2011-11-05 @ 09:07:29
Postat av: Sabina

sv: Jag vet inte riktigt vad det är för skillnad på mallarna på blogg.se och wordpress men jag skulle väldigt gärna köpa en design av dig om du skulle kunna göra en :) Jag är verkligen jättedålig på sånt här men jag hittade lite mallar på http://webbmax.se om det kanske hjälper?

Hoppas på att du kan hjälpa mig :)

2011-11-05 @ 17:21:21
URL: http://sabolina.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0