I'm the rehab, you're the drugs

Rubriken är en DRUGS-låt. Såklart.

OCH SATAN VA NI MÅSTE HÅLLIT TUMMARNA FÖR MIG!

Jag och Frida hängde i Times Square området med kaffe och spanade efter bandmedlemmar.
Såg nån från Asking Alexandria signera utanför deras turnébuss, lyssnade lite på Hollywood Undead som hördes jävligt bra genom väggarna på Roseland Ballroom och stalkade sedan Nick Martin från DRUGS via Foursquare. Gick dock inte så bra eftersom han var på en restaurang och käkade sushi så vi gav upp på honom.

MEN. Efter ett bra tag, toabesök på busstationen, där Frida också passade på att ta en buss hem till Jersey, och blåsig kyla så gick jag och ställde mig med tre andra DRUGS-fans vid alla turnébussar och inväntade bandmedlemmar istället.
En av tjejerna kände jag t.o.m igen, visade sig att vi båda var på Panic! At The Disco-konserten i Central Park och hon var en av dem som kom upp på scenen med Black Cards! Tragiskt liten stad detta..

Vi snackade lite med DRUGS turnémanager och han sa att de planerat en Europa-turné med Black Veil Brides som faktiskt skulle kommit till Sverige, men det hade blivit för dyrt. Faan å. Killen var dessutom manager åt Neon Trees och sa att "I just got the demos to their new record. The last CD was nothing, this is so good" - VADÅ TAGGAD?!

Och så kom plötsligt det magiska ögonblicket. Någon drar åt sig andan, en annan börjar fippla med kameran och Sharpies och jag stirrar bara. 
Där står plötsligt Craig Owens och jag blir typ.. stum. Får hans autograf, en bild och säger "Thanks for being awesome" och "You look cold.." när jag menat att säga sååå mycket mer!

Men fan. Inte illa pinkat! Är fortfarande lite skakis ska ni veta!

Jag och härligheten själv!

Nu är klockan typ 2:30 på morgonen och jag tror jag ska ta och sova.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0