Sometimes, life doesn't hand you lemons, but opportunities instead

Inga citroner inte, jag är bara skitglad just nu!

Kollade Twitter imorse (ja, jag är en av de besatta twittrarna) och ser att Craig Owens, sångaren i D.R.U.G.S (f.d Chiodos, Isles & Glaciers och Cinematic Sunrise) som jag lyckligt träffade i Fredags, ska komma till New York nästa Lördag och göra en in-store akustisk spelning på Glamour Kills tillfälliga butik i Manhattan!!

Biljetterna är gratis dessutom. Gratis! Såklart man fixade en så fort man kom hem från drop-off med barnen!

Skrev ut den på en gång och den kommer nu vara en most prized posession tills nästa Lördag. 
MEN. En liten sämre grej med denna biljett - den garanterar inte att man kommer in! Det är först på plats som gäller, man måste bara ha sin utskrivna biljett med och se till att vara där tidigt, spelningen ska ju trots allt hållas i en affär!

Planerar på att komma dit tidigt, kalaset börjar klockan 6:30 nån gång, och se till att jag får en bra plats.

ÅÅÅH! Jag är skiiitglaaad! Craig har gjort ett par akustiska spelningar i Michinan-området men undvikit östkusten och så plötsligt BOOM ska han spela, gratis, här! Klad hest.





Alex & Jack från All Time Low ska vara där när jag 
jobbar såklart. Aja, CRAIG!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0