Thaaanksgiiviiiing~

Ni får en hög bilder, känner mig inte så sugen på att skriva, är fortfarande trött från all maten igår.

Först, skitdåliga bilder från Macy's Thanksgiving Parade
stod inne i Bryant Park, sorry för alla träd..

Kung Fu Panda                                                Paul Frank 


Ronald McDonald                                                    Spindelmannen ♥


Pikachu med Pokéboll och blixtrande kinder på väg från Times Square

Här följer mest bilder på mat från vårt firande hemma
..eftersom jag alltid tar kort på min mat.

Dukat bord och allt                                                          JAG FICK VIN!!!


Kalkonlik och bönor där bakom..                       Soppa. Bajsbrun soppa. Rätt så god dock.


Mitt käk! Kalkon, stuffing, blomkålsmos, potatis (OMFG!), bönor, gravy och, i bakgrunden, kranbärsbröd.

Efter detta hamnade jag i matkoma och somnade mellan varmrätten och efterrätten. J fick komma ner och väcka mig, var helt borta!
Go mat ändå. Pumpkin Pie var skitgott people!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0