Answering some stufffff~

Emma skrev:
Kerrang! säljs inte överhuvudtaget till USA, så det är ingen idé att leta x)
Men vad ska du göra när du kommer tillbaks till Sverige? och när har du önskat att åka? o:

Jag svarar:
Jag har köpt Kerrang! i staterna så, jo, nog finns den här! Men inte alla bokhandlar tar in den och den säljer slut fort. Måste vara där typ när de skär bort plasten runt tidningarna. Fräscht.
Har ABSOLUT ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer tillbaka till Sverige. Ingen aning ALLS. Jobba? Vart isåfall? Studera? Till vad isåfall? Det ända jag vet är att jag inte vill bli fast i lilla Örnsköldsvik! Är för van vid storstäderna nu. Jag önskade 12/1 så får väl se när de skickar hem mig. Är livrädd att det blir tidigare eftersom jag då inte hinner med min L.A semester!

Δ________________________________________________________Δ

Malene skrev:
Tänkte bara fråga en grej. Är du glad att du valde att vara au pair i just New York? Jag antar att det finns mycket att göra där på fritiden! Om du fick välja ett ställe i Usa att vara au pair på(av de ställen du har besökt) vilket skulle du helst välja?

Jag svarar:
Jag är skitglad över faktumet att jag hamnade i New York City! Tror inte att jag kunde hamnat i en bättre stad, herrejävlar ta mig aldrig härifrån!! Finns alltid nått att göra, även om detta 'något' bara är att ta en kaffe och sätta sig någonstans och bara titta på alla människor som går förbi. Åh. New York ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0