Shake shake shake hands

I Söndags skulle jag visa Maria lite snabbt vart NY Ink spelas in, jag gillar att gå förbi där, och när vi promenerar förbi sitter det tre tatuerade snubbar utanför. Inser att en av dem är Tim Hendricks, tatuerare i tv-serien NY Ink och tidigare i Miami Ink, och jag typ snubblar över mina egna fötter när jag tvärnitar och börjar babbla..

Säger nått i stil med "You're such an awesome artist. I wish I could afford letting you tattoo me blablabla" och får "Thank you, maybe some other time?" tillbaka. Jag häver ur mig, och blows my cover, "Yea, if you ever go to Sweden and tattoo". Inte säker på vad han sa sedan men ett "What's your name?" får han med, jag säger mitt namn och han sträcker ut handen, skakar min skakande hand och säger "Tim" som om jag inte visste det. Heh. Önskar dem en trevlig kväll och går vidare, giddy som fan.

Shaking moment. Jag var som en milkshake skakare, fast bättre. Shakey. Det var lite coolt iallafall! Kändisarna är lätt tillgängliga iallafall!


Tim Hendricks himself

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0