Sing For Absolution - Muse

Jag har varit oerhört trög med bloggningen denna veckan, har haft lite för mig serrni!

Måndag blev det tatuering.
Tisdag kväll hade jag LCC möte på Ricky's där poängen var att vi skulle hitta en Halloween-kostym. Jobbar på det.
Onsdag är jag ganska säker på att jag sov bort min lediga tid mitt på dagen. Trött!
Torsdag styrdes det häng med Maria och sen spenderade jag ju ett tag på superfeta Barnes & Nobles där det INTE kanns Kerrang! Åååh besvikelsen.
Fredag körde jag en hemmakväll och såg på Nightmare Before Christmas på VHS samt sydde ett litet tygmärke till J som pryddes av en liten Mario samt hans initialer. Kommer hamna på hans skolväska!
Lördag träffade jag Frida runt 1, fick en gratis kaffe på Starbucks, gick på bio och såg Real Steel, käkade på Big Daddy's Diner och drack jättedrinkar och sedan blev man kvar på en pub i Times Square området till 1. 12 timmars kör åk paang! Var kul!
Söndag ställde jag väckaren på 11 och vaknade vid 1. Oops. Tog t-banan till Manhattan med sikte på att se solnedgången från Battery Park. Det hände ju inte eftersom ALLA tåg körde lokalt så missade allt med typ 40min. Satt i parken med tjusig utsikt ett tag innan jag och Frida åkte upp mot Christopher Street och shoppade lite på Sockerbit! ♥ Tog en kaffe på det och var hemma vid 9 igen.

Just nu håller jag på med ett hemligt korsstygns projekt. Hoppas det blir awesome men har får små vävar! Måste köpa mer.. Uh-oh..


HELT tom biosalong när jag och Frida kom diiiit!


Tomma biosalonger är till för att utnyttjas. Yay!


Höstigt i Queens

That was that. Blir lite dåligt med bilder eftersom bildbiblioteket på min iPod begått halvt självmord och inga nya bilder kan tas såvida de inte laddas upp på en gång i Instagran. Grrrrr.

Har för övrigt önskat flygdatum tillbaks till Sverige. Så fort jag fått det konfirmerat så ska jag boka en liten tripp till L.A! 

Natti.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kerrang! säljs inte överhuvudtaget till USA, så det är ingen idé att leta x)



Men vad ska du göra när du kommer tillbaks till Sverige? och när har du önskat att åka? o:

2011-10-24 @ 09:47:49

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0