Let's get L.A over with (L.A bilder med andra ord..)

Jag har inte haft ork att ladda upp några bilder från L.A. Som kanske märkts?

Tänkte ta och knuffa upp ett par iallafall och sen antar jag att denna blogg dör. Jag är ju trots allt inte au-pair längre. Bloggen kommer fortsätta ligga uppe, mest för min skull antar jag eftersom den är lite som en superseg dagbok. Inte glömma detta inte!

L.A alltså:


Banana Bungalows - vandrarhemmet i Hollywood!


Mötley Crüe                          Walk of Fame                        "Ida" stjärna!


Kodak Theatre - där de håller Oscars Galan


Biljard på vandrarhemmet med skumt folk


Svenskor på vandrarhemmet                             Scientologernas kändisställe


Loooook at that!


With or without me - fett chill!


Hittade lite Star Wars snubbar. Phett.


Rawr.


Whisky A Gogo! Där började Mötley Crüe och Guns N' Roses sina karriärer!


Burvurly Hullssss~


Santa Monica


Santa Monica


Venice Beach!


VENICE BEACH~


Bakvänt eh?


Skolan där både Grease och American History X spelades in


En snabbis på Rodeo drive, bilen är värd ett par miljoner DOLLAR.


Kat von D's L.A Ink studio!


L.A ♥


Buvurrly hulls~ No.2

Och DÄR tar mitt USA äventyr slut. Hoppas det varit någolunda intressant att följa mig i mitt äventyr. Förlåt för dålig uppdatering. Den sög, jag vet..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0