4'de Januari i bilder

Bilder jag tagit 4'de Januari de senaste åren.
Spara all skit, spara den bara! Haha!

2007


Stina utanför Make-Up Store i Ö-vik. Inte så spännande men länge sedan var det!

___________________________________________

2008


Oerhört vacker bild detta år. Var på besök i Umeå och hade en skitdålig mobilkamera.

____________________________________________

2009


Tydligen hade jag tråkigt nog att jag satt hemma och tog bilder på mina (då levande) krukväxter.

_____________________________________________

2010


Skulle åka till England, klippte av mig håret och fotade med en betydligt bättre mobilkamera än 2008

_________________________________________

2011


Denna dag 2011 landade jag och en hög andra på JFK Airport i New York. SHIT!

___________________________________________

2012
image description
Och idag är den enda bilden jag tagit på mina IKEA-tofflor och mitt hår.


DÄR SER MAN!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0