I'm so high, I can see heaven

Vet att texten inte går precis så, men nu är jag just SÅ högt upp! Flygplanet vi åker med från Chicago till San Franciscos har WiFi och efter att ha betalat $5 så får jag missbruka det så mycket jag vill. Så nog fan ska jag blogga lite då!

Igår tog jag ju tåget ut till vildmarken a.k.a New Jersey och Lisa och Jennifer hämtade en skärrad Ida på tågstationen. Gillar inte tåg. Flyg är mycket lättare att palla, kan inte komma fel då det bara är ett enda stop på vägen..

De körde iallafall hem till Lisa och hennes värdfamiljs MANSION. Alltså, fett hus!!!!
Lisa hade panik över vikten på hennes väska som aldrig riktigt gick över tror jag.. Och vi fick käka riktigt gott käk till middag! Underbart!!

Sov kanske 4 timmar innan vi blev körda till Newark för att flygaaaa! Rekordtid i incheckningen och säkerhetskontrollen var lätt som en plätt. Att flygplanet var långt från fullt var skönt också eftersom jag och Lisa, Jennifer flyger med nått annat flyg atm, fick platser bredvid varandra! Med Southwest Airlines som vi flyger med får man inte plats utdelad utan det är typ först till kvarn!

Anlände till Chicago tidigt enligt besättningen men vi hade panik för AAAH vårt flyg går om en kvart! Dock hade vi glömt att Cicago ligger i en annan tidszoon så vi hade gott om tid. Chicago's skyline var fin och flygplatsen helt ok.

Flyget till San Fran är vi som sagt på just nu och även här hade vi tur och fick sitta bredvid varandra!
Lisa läser just nu och jag försöker överkomma hur trött jag är med hjälp av kaffe och musik!

Skulle lägga upp bilder men iPoden strejkar så det får vänta tills jag har internet på laptopen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0