Still feels like the first day of my life

Sista dagen i USA idag. Sitter på rastgården/uteplatsen på vandrarhemmet i Hollywood och väntar på att Sandra & Co. ska hämta mig och mitt bagage för att köra mig till LAX. Hon ska få min nya mobil också, funkar ju ändå inte i Sverige och den är ny och fin och sånt. Har ju insett att jag kunde fått lite pengar för denna sprojlans nya mobiltelefon med gratis sms & internet i 3 veckor till, men nu blire så! En god gärning kanske?

Var ut med min amerikanska polare Erin och hennes väninna igår och är bakis idag. Irish car bomb drack vi. Och sen käkade vi tydligen midnattsmat på nån liten restaurang. Tur att man hade kameran iallafall..

Sa hejdå till Lisa och Jennifer igår då de åkte vidare, och innan jag gick på en liten shoppingtur på Walk of Fame sa jag hej då till Cecilia och Johanna också. Kul att det blev som en liten återförening här - jag, Lisa, Cecilia och Johanna var på au-pair skolan i Long Island samtidigt i början av förra året!

Aja. Blev som sagt en liten shoppingrunda idag baraföratt typ. Victoria's Secret och ett par turistshoppar. Var på en 6 timmars guidad tur igår med brudarna, vi var de enda på turen och fick se allt! Var skitcoolt men skriver mer om det när jag är tillbaka i Sverige.
Nu har jag 24 timmars resande framför mig, åker från LAX 7:20 ikväll och är framme i Schweitz nån gång imorgon. Kommer till Arlanda 7 på kvällen 18'de och sen blire en liten flygning till Umeå där föräldrarna mina kommer hämta upp mig.

JETLAG - HERE WE COME!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0