What I did the first day of the year

Ska ta en sammanfattning av denna dag, lär gå fort.

Först sov jag till klockan 4.
Klev upp.
Duschade.
Tog på mig myskläder.
Startade en maskin med tvätt.
Käkade överblivna (efterblivna höhö) pannkakor och en massa apelsinjuice.
Försökte uppgivet komma överens med tv'n.
Tv vs Ida     10 - 0.
Sätter igång laptopen och sätter in dvd'n där istället.
Ser på Star Wars: Revenge Of The Sith tills klockan är 10.
Och där är jag nu.

Vaken i 6 timmar och jag tror nog jag ska gå och lägga mig om en stund. Jobb om 12 timmar exakt från nu, inte en riktigt aning om vad jag ska göra eftersom jag fick reda på att båda mina v-föräldrar är lediga och hemma från jobbet. Eh.


Good shit right there!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0