I'm back, back in the Ö-vik groove

Som folk kanske fattat använder jag inte denhär bloggen längre. Av bra skäl. Är ju trots allt inte au-pair längre och har inga planer på att bli det igen. Därför; no more bloggande här! Nada! Kapish?

Jobbar på i D(Ö)-vik istället, har köpt bil och ska få nycklarna till min första lägenhet om nån vecka eller så. Life goes on.

Saknar New York så det gör ont ibland, bättre stad lär jag aldrig stöta på igen, och det är klart man vill tillbaka! Men närdå? Och med vilka pengar då? Nä. Om en sisådär 10-15 år kanske man kan igen.

Funderar dock på att dra en kort sväng till England i sommar, lite mindre flygtid dit och så kan man ju bara dra dit en helg om man vill. Sådetså. 

Får se hur framtiden står sig. Kanske man vinner på lotteri? Eller hittar 10000000kr på gatan.



Första turen till New York och jag tog mest kort på affärer och skyltar. Eh.
Som om man inte skulle få se mer av dem varje jag i ett år? Haha!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0