R.I.P The Rev

Jimmy Sullivan a.k.a The Reverend Tholomew Plague


En av mina absoluta favorit-trummisar dog idag i sitt hem i Californien.
Avenged Sevenfolds trummis The Rev ska ha dött inatt av naturliga orsaker vid en ålder av 28.
Ingen dör en naturlig död vid den åldern!

Jag hade hoppats att få se Avenged Sevenfold live åtminstonne en gång!
Få se och höra denna sköna snubbe med egna ögon!
Men det kommer aldrig hända.
Ingen kommer kunna ersätta denna trummis.

Det är helt jävla sjukt. Sjukt!

 

__

Fick en kommentar på detta:
Tyvärr så måste jag förstöra din illusion och berätta att jo - vilken trummis som helst kan ersätta den där killen. / Anonym

Det jag menade är att ingen kan ersätta en personlighet! En annan trummis skulle kunna ersätta honom som faktiskt trummis men ingen kan ersätta personen som The Rev var.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr så måste jag förstöra din illusion och berätta att jo - vilken trummis som helst kan ersätta den där killen.

2010-01-08 @ 18:40:03

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0