What to wish for?

Sitter med ett anteckningsblock och försöker skriva någon sorts önskelista till tomten.
Eller ja, till morsan då. Hon har tagit ledigt från jobbet imorgon enbart för att  köpa julklappar åt familj, släkt och vänner.
Har haft ett bra tag på mig att få ihop något vettigt på min lista men tog tag i det först idag och i denna stund är det enda som pryder sidan i blocket följande;

· Fet resväska
· Kameraväska åt den nya digitalkameran
· Laptopväska modell större (inte ryggsäck!)

Bara väskor alltså.
Problemet är att jag egentligen inte kan önska mig en massa saker eftersom jag endast får ha med mig 20kg i resväskan..

Kan möjligtvis lägga till denna punkt på listan;
· Ni betalar frakt n' shit för att få över lite mer av mina grejer & kläder till England!!

Svårt detta ju!
Ville ha en ny mobil samt en vettig Mp3-spelare men eftersom Mp3'ernas laddare inte passar uttagen i UK samt att jag inte har någon aning om SIM-korten från UK passar i Svenska mobiler tror jag att jag väntar med dessa saker..

Kommentarer
Postat av: A

Fungerar det inte att ha med en adapter till England då? :)

2009-12-13 @ 23:45:48

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0