Fixin' this shit.

Som någon kanske märkt håller jag på att styla min blogg lite extra.
Jag har ex. inga läknar i sidmenyn längre utan allt är plaserat i drop-down menyn under headern.

Om ni ser att det är något som inte riktigt stämmer, någon länk som pekar fel eller liknande, så skriv gärna ett meddelande så ska jag fixa det!

Ååh, jag har aldeles för kul med detta!
Snart lär jag ha pajjat alla koder och får börja om från början.
Eller så lessnar jag på denna layout och gör en ny nästa vecka. Eller imorgon. Eller om 10min. AD/HD-varning?!


Vill ni också fixa och meka med era blogglayouter så kan jag rekommendera denna sida!
Grymt bra tips och tutorials för hur man gör diverse smågrejer med bloggen!


Föresten - fortfarande inget samtal från Staterna. Är så less!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Designa din blogg är fantastisk, det lilla jag kan har jag lärt mig därifrån.

Har träffat han som driver den också, jävligt härligt människa :) haha

2009-10-17 @ 15:23:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0