Johnny Depp i lunchkön..?

Idag på jobbet hörde jag på radion om "MoDo mot Timrå"-matchen som ska spelas på hemmaplan imorgon och sa rakt ut "ingen jävel vill väl gå nu när dom är så dåli.." längre han jag inte förän morsan tystade ner mig med att säga ".. det står ett par MoDo-killar i lunchkön precis här utanför.."
Jag tystnade och båda hoppades och hoppades inte att de hört mig. De spelar trots allt skitdåligt just nu!

Senare pratade de om att nån svensk äckelsångerska skulle sjunga på Råsabandetgalan och sa återigen rakt ut "det är väl ingen jävel som vill se henne.." utan att tänka på det.
Morsan svarade även denna gång "Hon står utanför i kön"
Självklart gjorde hon inte det men jag var tvungen med att smyga in en "..mammaaa, ingen vill väl se Johnny Depp på film numera vaa..?" Återigen svaret "Tyst! Han står utanför i lunchkön" följt av fnitter.

Trots att jag visste att hon skämtade var jag tvungen att gå ut och kolla...
Han stod inte där. Men jag kände mig inte hjärtekrossad för det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Hoppas verkligen att det leder någonstans, man blir så less på att vänta(som du vet). I know, super bra med en stad där det finns många au pairer.. känns som det finns flest i Seattle och i Washington DC :)

Ah jo, man blir ju lite skeptiskt när de är i rematch men som jag förstod det så var det inget "personligt" över att de ska byta au pair.

2009-10-27 @ 16:13:32
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skulle jättegärna vilja ha hjälp att fixa min blogg :) Hör gärna av dig!

2009-10-29 @ 17:10:18
URL: http://mejohanna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0