London Heathrow ♥

NU är sista flygbiljetten bokad & betald!

Känns bra att ha betalt allt, att sitta med 0kr på kontot i sista minuten hade varit mardrömmen!!
Billigt tycker jag att det blev!
Dock får jag ha endast 20kg bagage + 5kg handbagage med mig.
Lär bli så att man packar det man behöver och hoppas att man endast behöver betala för lite väsk-övervikt på Arlanda! Annars får man stå där och plocka ut lite kläder för att få ner kilona!!

Eller.. så tar man på sig de överviktiga plaggen och ler stort!!
73 dagar kvar till avresa!

Kommentarer
Postat av: johanna

med tanke på ditt bagage problem, ta med det nödvändiga, ta tunnelbanan till london så fort du kan och handla på primark, jag handlade typ 30 plagg för ca 500 där när jag var i london, skit bra kläder och billiga :D

2009-11-25 @ 21:25:21
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0