Vancouver? Eller England?

Lägger upp familjerna jag har kontakt med just nu och för + nackdelarna med dem!

* Kanadensarna har mailat mig med en hel del frågor som jag nu besvarat i en låångt mail!
+ De verkar trevliga, bor i Vancouver, bryr sig inte om tatueringar & piercingar
- 3 barn, bor lite off, Kanada är långt bort när man inte åker med en organisation..


* Asiat/britt-familjen ska höra av sig så snart som möjligt med svaren på frågorna jag ställde till dem.
+ Verkar VERKLIGEN trevliga!
- Jaa.. inte hittat några än!

* En ny familj från England med en dotter på 6 år.
+ Ett barn låter perfekt! Extra plus att det är en flicka då jag verkar komma bättre överens med brudarna! Haha! £65.00 i veckan
- Har en del andra intresserade au-pairer, undrar om det är värt att slösa tid på.


* Ännu en Brittisk familj. 5 barn men jag skulle endast behöva ta hand om 4 av dem.
+ 5 timmars jobb / dag 5 dagar i veckan. £60.00 i veckan!
- 5 barn! For real.. Nja, kommer nog tacka nej..


Hjälp mig lite här, har extremt med beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Denice

Vancouver, vet du hur nära det är från mig? ;)

2009-10-04 @ 22:04:02
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0