hguorobworc

Här händer det bara lite saker.
Jag har ingen bil för tillfället eftersom Jason glömt betala skatt på den, samt för att den inte klarade testen på bilprovningen.
Spricka i framrutan samt för lite luft i ett däck. Ska eventuellt fixas på tisdag. Är lite tungt att vara fast i Crowborough, men istället har det blivit långa promenader med Hogan som slutat med att jag fått dra honom hem p.g.a att han hunnit utmatta sig själv. Pinnar och humlor kan ta musten ur vem som helst vet man ju!

Så ja, fast här har det inte hänt så mycket. Vi ska skaffa en hund till!
Där var ju en nyhet!! 20 Maj kommer en liten engelsk bulldog in här! Rob Pattz, eller kort och gott Bob ska han heta. Söt som socker!
Ska bli kul. Dock är bulldogar inte simkunniga. Kan bli farligt med tanke på att det finns en pool på Jason's tomt.

Imorgon är det alltså Valborg! De har inget sådant firande här, men jag, Jennie och några fler ska ta tåget till Tonbridge och hälsa på ett par pubar och barer. Kanske slänger in en brasa där nånstans! Miniatyrbrasa dock.

Det regnade en sväng idag! Efter veckor av sol och värme så känder det riktigt konstigt. Ovant! Trots att jag förväntade mig mer regn här av alla ställen.

Aja, så är läget och händer det något mer så skriver jag en rad eller 100 här!

Detta är Bob. Han är söt!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0