Lathet har förhindrat uppdateringar

Äntligen har jag skrivit klart allt som hände häromhelgen i London. Tog ett tag men nu är jag klar, happy!?
Bilder kommer väl upp nån gång också, annars hänvisas ni till min bilddagbok eller facebook-sida.

Hursomhelst så har ju andra grejer hänt under veckorna!

Har umgåtts en hel del med Jennie, träffat hennes värdfamilj och bara chillat.
Vädret har varit faktastiskt och solen steker på!
Min pollenallergi har varit riktigt jävlig men köpte en allergimedicin nån doktor rekommenderat och den verkar funka!
Har även blivit matförgiftad och mått som ett lik. Äter aldrig kycklingsoppa igen, får kväljningar av att ens tänka på det!
I söndags var jag, Jennie och en snubbe som heter James (inte James det stått om tidigare) till Brighton. Jag körde hela vägen och hittade rätt på en gång! Var ute på piren, åkte en karusell (upp&ner ovanför vattnet, svinkallt & blåsigt i t-shirt) och åt munkar. För det ska man tydligen göra på piren. Inget mig emot dock!
I Måndags fick jag köra på motorvägen här för första gången med Jason. Trefiligt i båda riktningar och tokigt med traffik, men det gick kanoners!

Idag har jag varit ute i solskenet med 16C° mellan 1 och 6, solat, haft picnic med en massa folk, käkat glass, spelat softball (varade inte länge) och bara njutit av vädret och hundvalpar som attakerat!

Imorgon ska jag och Jennie in till London igen. Var ett tag sen vi var in tillsammans och då blev 2 timmar bortkastade på en fransyskas dåliga lokalsinne.
Ska nog sitta i nån park kolla på folk, dricka Starbucks och ha t-shirt trotts att det alltid är kallt i London. Ska dock bli riktigt varmt imorgon så hoppas på lite värme åtminstonne!

Förresten så kan jag säga att Islands vulkan har gjort himlen här väldigt tom. Inga plan som flyger över Crowborough och luftrummet i London lär vara lika ödsligt.
Jennies värdmammas föräldrar är fast här nu och de sover 10 pers i ett litet hus just nu.
Gererå dumma vulkan!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0