Solbränd i England. Igen.

Ja. Jo. Faktiskt. Jag lyckade igen!
Var ut i Dunloran Park igen med Jennie och Steph. Denna gång täckte jag upp nästan hela mig (hade halvkorta jeans) och tänkte att "nu jäklar klarar jag mig!"
Men så är det aldrig. Denna gång hamnade brännan på mitt vänstra ben och mitt ansikte. Dessutom hade jag solglasögon på mig vilket resulterade i en tvättbjörnsbränna. Typ. Ljust runt ögonen och en bit ner på kinderna (har stora solglasögon) och resten av ansiktet bränt.
Är sock väldigt kul att picnica och en av tvillingarna Steph har hand om, William, har fattat tycke för mig och är allmänt söt. Tre år och redan en ladiesman!

Imorgon ska jag köra bil en lång bit. Racingen drar igång för denna säsong och jag ska köra Ellie och Amelia (+ eventuellt en kompis till Ellie) i runt tre timmar på motorvägen upp till Snetterton Racetrack.
GPS'en som Jason skaffat fram är kung och jag har gjort den en bit mer persoblig, blingat den från insidan!
Istället för att prata med en tråkig "in the next roundabout, turn left" gubbröst laddade jag ner Yoda's röst! Nu säger den istället "in the next roundabout, left you shall turn" med Yoda's gröna lilla röst!
Kommer bli kung!

Avslutar detta lite kortare inlägg med en bild jag slängde ihop. Den är uppbyggd av två helt olika bilder, en ros på den ena och en närbild på lite glitter som sitter på en prydnadssak i vardagsrummet. Gillar slutresultatet. Woyea!

© Ida Norberg -10


Kommentarer
Postat av: Hasse =D

Yoda! =D~

2010-04-23 @ 10:32:54

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0