The Used ställer in och ställer till det!

Tror inte jag skrivit att jag ska tillbaka till Sverige tre dagar i Juni? Nej, det har jag nog inte.
Hursomhelst så ska jag spendera tre dagar i Göteborg, gå på festival ni vet!

Pier Pressure, en endagarsfestival med kanonline-up, är det jag ska på!

Dock slogs jag ner på jorden rejält för 30 minuter sedan.
Enda orsaken till att jag spenderat närmare 4000kr på flyg, biljett o.s.v tillbaka till Sverige var för att få se ett av mina absoluta favoritband - The Used.
Loggade in på facebook för 30min sedan och får läsa att The Used har ställt in hela sin europa-turné, inklusive spelningen på Pier Pressure.

Nog för att det kommer spela en hel hög med bra band på festivalen, och jag kommer ha bra sällskap, men hela poängen med att jag spenderade pengar från mitt sparkonto jag inte skulle röra alls, var för att jag skulle få se just The Used för första gången i mitt liv.
Jag har varit överexalterad sedan jag bokade min biljett och när jag fick hem den i posten igår var jag överlycklig!
Det käns som en osynlig hand kramar om mitt hjärna och försöker få det att explodera.

Blev ledsen och skrev det till The Used via twitter, bara för att få utlopp för.. något! Nån minut senare ser jag dock att jag fått ett privat meddelande.. Det meddelandet råkar bara vara från The Used själva!!

Från bassisten själv! Gjorde det hela liiite bättre. ♥

 

Lär fortfarande åka på festivalen med tanke på de andra banden!
♦ 30 Seconds To Mars                   (Jag säger bara; Jared Leto! YUM!)
♦ Paramore                                  (Yumyumyum!)
♦ HIM                                          (mina gamla idoler)
♦ The Sounds                               (var bra sist!)

Sen såg jag att Takida, Her Bright Skies, Pendulum, Dead By April och Destine också stog på line-up listan. Nja, inte riktigt det jag gillar, hoppas Pier Pressure kommer men en jävligt bra ersättning nu!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0