Otur otur

Oh ja. Otur har jag haft senaste dagarna!
Igår när jag tog på mig skorna skrek jag av smärta då det visade sig att en geting gömt sig i min vänstersko och känte sig hotad av mina tår. Detta resulterade i en gadd i en tå och en väldigt haltande Ida.

Ida skulle jag diska och det första jag gör är att skära upp en jävla jack mellan mitt ring- och lillfinger. Har just nu fingrarna ihopplåstrade för att det inte ska börja tokblöda igen.

Väldigt opraktiskt detta!

Hade en bra dag innan iallafall! Mötte upp med svenska tjejerna i T.Wells för att gå och käka lunch/middag!
Hamnade på The Long Bar och käkade en avlång burgare. Jennie körde på Sunday Roast och blev besviken. Hon fick ju inte ens yorkshirepudding!!
Gick vidare från Long Bar till en mysig pub vid namn Guinea Butt där vi käkade efterrätt och tog en kaffe. Det var inte Starbucks men det var helt ok!
Hundvaktar ikväll och kommer få ledigt imorgon! Så najs att vara ledig en Måndag!
Ska köra till T.Wells med Paris på kvällen, möta upp med Jennie och gå på en liten festival liknande grej som de har i The Pantiles. Local & Live heter den och har pågått sen i Fredags. Ska se lite band och umgås!

Det var väl det. Ni är rätt gräsligt dåliga på att kommentera förresten.
Vad vill ni läsa mer av? Mer bilder? Ska jag byta design på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Bögis

Bijoooo, hoppas du lever och att fingrarna mår bättre nu :D



Jag har också blivit med blogg. Har skrivit hur mycket som helst och då har jag ändå inte åkt än, haha! :D



KramizzZZzz tihihihi :D

2010-08-30 @ 00:32:09
URL: http://amandaimadrid.wordpress.com
Postat av: Bögis

Aww, men nää, jag tänker inte vara död heller, har fyra kids som väntar på mig, då kan jag ju inte hålla på sådär.

Själv tvekar jag på att jag kommer få använda jacka i och med att det är pheeddttt varmt i Madrid, inga minusgrader där inte!

2010-08-30 @ 01:22:15
URL: http://amandaimadrid.wordpress.com
Postat av: kör på, alltid kul att få läsa din blogg!!!!!!!

2010-08-31 @ 22:01:41

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0