Tillbaka i England!

Nu är min Sverige semester slut och jag är återigen i sköna England!
Onsdagen gick ju som jag skrivit tidigare åt att resa.
Upp 6.30 för att duscha och packa klart, in i bilen för att bila till Umeå 07:45, flyg från Ume 10:10 för att landa på Arlanda 11:10.
Hämtade ut bagaget 11:30 och sedan skulle planet till Gatwick åka nångång runt 18:20. Incheckning av väskor öppnade 16:20. HAHA. Spenderade alltså en massa timmar på flygplatsen.

Promenerade runt mellan gaterna en massa. Käkade lunch. Köpte "Allt om Vetenskap". Läste den också. Spelade spel på min nya iPod (alfapet mot mig själv ftw!). Sen fick jag checka in väskan och gå igenom säkerhetskontrollen.
Har räknat ut att flyget tillbaka till England är mitt tionde på ett och samma år!
Samt att jag sammanlagt har flugit runt 35 gånger. Woho!

Huuursomhelst kom jag fram till Gatwick, köpte tågbiljett & halvsov på tåget tillbaka till Crowborough. Phew!

Igår och idag har jag inte behövt jobba, igår var jag & Paris i T.Wells och småshoppade och idag for vi och Max ner till Eastbourne för lite shopping på Primark!

Nu för dagens + och - :
+ På Söndag har vi fått låna ett hus i superfina Sandbanks - 4'de dyraste stället i världen att köpa hus på! Ska vara där Söndag till Fredag
- Det var planerat att lilla Salome och Sandra skulle komma över. Dock var både jag & Paris säkra på att det var den 21'a så vår Sandbanks-semester planerades in. Dock visade det sig att de skulle komma 14'de.. De fick ställa in sin resa :(

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0