Blue and Yellow

Rubriken är en låttitel av bandet The Used. Lyssna på dem.

Nu kommer det ett.. typ seriöst inlägg här. Yes!
Har börjat panika lite smått inför ambassadbesöket på Måndag. Ska ju upp ass-o-clock på morgonen för att bli skjutsad upp till Umeå och hoppa på ett plan som går klockan 7 ner till Stockholm. Ouch.

Från Arlanda ska jag sedan ta bussen till Stockholm city typ och sen hitta buss 69 som går mot ambassaderna. Ska dock hoppa av nånstans innan ambassad-hållplatsen och besöka CC's huvudkontor för att hämta upp mitt DS-2019. Hoppas jag hittar rätt, annars är Visum-planerna som bortblåsta.

Var och köpte frimärken för ett värde av 65kr idag. De ska sitta på ett kuvert som ska medtagas till ambassaden och som sedan mitt pass + visum ska skickas till mig i. 
MEN MEN MEN. Har lite panik eftersom jag läste nånstans att "det ska skickas som rekommenderad post". Fixar ambassaden detta eller skulle man köpa till det själv på något vis? Damen på posten sa att man inte kunde det. BUT STILL!
Tänk om nått går fel!? Det skulle bli kaos.

Fick listan på au-pairer som ska flyga till NY samtidig som mig också. Första kullen för iår är vi! Dock stod det mitt Engelska nummer på listan, hoppas ingen försöker ringa mig..

17 dagar. How is this real people?!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0