Dag 06 – Min dag

Detta blir väl istället för.. eh.. ett annat blogginlägg då.

Vaknade strax innan 11 av föräldrar som tyckte att jag skulle kliva upp.
Käkade frukost, fick på mig kläder, städade åt hamste Ester och sedan drog jag med föräldrarna in på restaurangen en sväng. 
Skrivaren hemma hade inge bläck och jag hade lite grejer att skriva ut så gjorde det på restaurangens gamm-skrivare.
Kom hem, slog in lite paket, duschade och gjorde iordning mig för att fara till farföräldrarna och fira lilla julafton!

Hämtade kusin Veronica i stan och körde (pappa körde...) genom snön och hem till farmor & farfar.
Käkade mat, väntade på tomten, öppnade paket, småpratade och sen bar det hem igen.

Fick $140 av farmor och farfar, 300kr i presentkort på Carlings (de har insett att jag inte vill ha på H&M) och lite annat småkraffs.

Väl hemma så gick jag igenom alla papper som ska med till ambassaden imorgon, kollade upp adressen till CC's huvudkontor, packade ner lite grejer jag behöver imorgon och nu chillar jag vid datorn. Ska upp 4 imorgon för att hinna med planet som går 7 från Umeå. Aaagh. Smärta.




Här är då resultatet av.. en massa grejs.
* Frankerat kuvert adresserat till mig själv
* Pass
* Kvitto på inbetalning till Amerikanska Ambassaden
* Personbevis 120
* Utskrift på DS-160 (visumansökningen som gjordes på nätet)
* SEVIS papper. Andra halvan av det, DS-2019, ska jag hämta imorrn..


Blir nog till att lägga mig innan 12 idag om man ska lyckas ta sig upp vid 4. Kul att jag inte kan sova på tåg. Haa.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0