Dag 12 – I min handväska

Uh. Handväska är väldigt.. tjejigt. Jag kör bara med väska eller messengerbag.

Istället för text får ni en najs bild på innehållet just nu i min skitsnygga väska.
Kan tillägga att jag är aningen nördig, inte tjejig.



Min väska, underbara Marvel Superheroes väska, ligger där och myser. Messengerbag, inte handväska.
Min kära iPod är alltid med. Alltid. Lite beroende av den saken kanse?
En Misfits-börs som börjar gå i bitar hänger med överallt. 50kr på rea, lätt värt!
Tuggummin. Yum. Glömde att jag hade dem i väskan, lätt en seger!
Januarinumret av Rocksound. Ugh, omslaget, omslaget!!!
Mobilen. Oftast i mina fickor dock, men ibland krisar det om det inte finns fickor på jeansen! Åh, I-landsproblem!
Två olika pennor. En bläck och en Sharpie.  Bläckpennan är helig, Hayley Williams och Josh Farro från Paramore har hållt i den.
En tändare har jag visst också. Uh, vems?

Sen kom inte mina nycklar samt ett lypsyl med på bild. Whateva. Nu är alla med belevade och medvetna om min handväska. Happy?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0