My Best Theory

Rubriken är en låt av Jimmy Eat World. WOOO.

Imorgon är det nyårsafton! Eftersom Ö-vik är en looser stad (tydligen) så ska jag fira nyår ensammen. Eller, ska köra föräldrarna till deras party, käka där, köra hem och se på The Buried Life och sen hämta hem päronen efter midnatt nån gång.
Kul va? Visar precis hur död denna stad och människorna här är.
5 dagar kvar till New York!!!
Åh, save meeee.

Tisdag kommer bli en sjuk dag. Kommer lida av extrem sömnbrist, ska upp tre på morgonen och åka upp till Umeå för att flyga därifrån, och sedan kommer resten av dagen bestå av flygplats, flyg, flygplats, flyg, buss o.s.v. Men jag är taggad!

Satt och pratade med Lisa igår, en annan Ö-viksbo som ska till NY och au-pair skolan på Tisdag, och då slog det mig plötsligt att "fan, jag ska till NY!!!". Det var tanken på att jag skulle få se Frihetsgudinnan som gav mig chocken. Plötsligt bara. Weirdashell. Frihetsgudinnan ja.. Kallade statyn för Nyhetsgudinnan nån gång när jag och da gurls var på Primark i Brighton.. Eller var det London? Primark var det iallafall!

Shiet assååå. Provpackade igår. Jag måste ju vara kung på det! Är superbra på att lämna kläder hemma och tänker bara "men en sån tee kan jag ju köpa i USA". Dåligt med sommarkläder i bagaget men vafan, det GÅR ju att köpa där! Nothing's stopping me, is it!? Har en massa kläder + kameraväskan i resväskan nu. Lär väl bli fullt i slutändan med alla småsaker jag stoppar med mig i sista sekund.

Huvudsaken är väl att jag får med mig alla pass, papper, körkort och din moster. Annars blire svårt att ta sig in/ut ur landet. 

Nu ska jag iallafall chilla under en fleecefilt, se på The Buried Life (kolla in tv-serien - den är grym!) och kanske sova? Får se.
NEW YORK BABES!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0