Say You'll Haunt Me

Rubriken är en låt av bandet Stone Sour. Lyssna. För övrigt så är det Corey Taylor som är sångare i Stone Sour. Bandet han är mest känd för är dock Slipknot där han sjunger/skriker/growlar.
Bli inte avskräckta, Stone Sour är riktigt riktigt bra! (och Slipknot med..)


Poängen med detta inlägg är dock inte att tipsa om lite musik, jag tänkte kolla med er läsare (alla 26 enligt Bloglovin..) vad ni vill läsa mer om? Ska jag skriva mer om.. vafan.. smink eller mindre om musik?
Lite mer kommentarer skulle inte skada heller! Gör er till känna!
Ni får också gärna slänga in en kommentar på vilka ni är, vart ni bor o.s.v. Intressant att veta vilka man skriver för!


Liten notering här på slutet också; 14 dagar till New York nu och jag blev rastlös när det gällde bloggens utseénde. Ny header är uppe och det blir nog ett par justeringar på andra fronter också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Följer din blogg efter att ha följt din bilddagbok ett tag, jag gillar din musikstil och tycker att ditt au-pair liv är intressant :) Bor förövrigt i Stockholm och är tjej :P haha

2010-12-21 @ 22:09:18
URL: http://fightitorletitgo.blogg.se/
Postat av: nora

jag tycker att ditt au pair liv är intressant 8) typ den enda au pair-bloggen som verkligen är intressant och välskriven hoho. och du har jättebra musiksmak ^-^

jag bor i stockholm btw!

2010-12-22 @ 00:59:20
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag är en 19årig tjej från Karlstad = )

2010-12-22 @ 11:22:08
Postat av: Malene

Hej! Jag är en 18-årig tjej som bor utanför stockholm i lilla åkersberga och längtar som tusan till att få åka iväg som au pair. Dock är det stora problemet att jag inte vet hur jag ska lyckas ta körkort :( Har ingen jag kan övningsköra med. Jag läser din blogg och drömmer mig bort typ.

Ett stort plus är att vi nästan har samma musiksmak! Fortsätt skriva om musik men också om au pair livet/förberedelserna. Det hade vart awsume.

2010-12-22 @ 11:39:21

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0