You're Not In On The Joke

Rubriken är en låt av Cobra Starship. Jag kommer fortsätta tipsa er om bra musik tills ni ber mig att sluta. På era bara knän.

I brist på annat att göra så skriver jag lite här. Var ju julafton igår, mormor och morfan var här och firade med oss. Jag tog för mycket gröt till lunch, jag hatar tomtegröt. Geggamojja urk.
Såg på Kalle Anka litegranna, satt med iPoden större delen av tiden om jag ska vara ärlig.

Presenter öppnades sent på kvällen och jag är helnöjd! 
Fick följande:

• 2000kr 
• 400kr till på Carlings (har nu sammanlagt 700 att spendera på mellandagsrean!)
• Skullcandy Ink'd - Hörlurar
• Vinterjacka
• Stickad kofta (vilken jag redan fått sytt tillbaka två knappar på.)
• Gult armbandsur
• Blandade underkläder (från Ester. Wtf, hon är en hamster!)
• Eyeliner och mascara
• Vänner - 3'dje säsongen
• New York guidebok + karta
• Slash's självbiografi (Ni vet, Guns N' Roses gitarrist? Alltid solglasögon + tophat!)
• Resan till USA betald. Men det var jag redan med på!

Drar nog in med brorsan imorgon på stan och kollar läget. Köper kanske hela Carlings butiken!
10 dagar kvar till USA. Dags att börja panika över packningen?

Förresten fellow au-pairs; står att man ska skriva ut sina flygbiljetter från ens profil. Eeeh.. Vart? 

Och ni som varit på au-pair skolan; kommer man ha tillgång till sin resväska när den är inlåst? Måste man packa en liten extra väska med kläder för skolan? Eller är det tänkt att den lilla väska ska vara handbagage?
Ffffff.. Aja. Det får fan lösa sig. Sådetså.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0