En söndag i England.

Så. I söndags vaknade jag i jättehuset och insåg att ingen var hemma!
Självklart hade jag fel, Jason sov fortfarande och Paris var i duschen. Hade nästan panik ett tag! Huset är stort och Paris påstod att hon sett spöken i köket och i mittgången på mittenvåningen. Jag gillar inte att behlva veta sånt för min fantasi har inga gränser. Blir ganska så paranoid av sånt..

Gick bra ändå! När alla var någolunda vakna och klädda tog vi en promenad till en pub i närheten för att käka lunch.
Var en väldigt typisk brittisk pub med jaktklädda britter, fisförnäma damer och en jäkla utsikt!!
Hogan följde också med och fick sitta inne med oss! Tydligen ett förekommande fenomen.
Faktumed att hundar får följa med in alltså..

Dagen gick fort och när vi kom tillbaka till huset for vi hem till Crowborough, hämtade upp Max från hans mormor & morfar och for sedan hem för att spela Wii med Jason! Woo, haha!




jag omger mig med fina miljöer.

Kommentarer
Postat av: pappa & mamma

fin bild tycker vi

2010-02-03 @ 20:20:12

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0