This is how it goes

Idag har varit en riktigt skön dag!
Vaknade runt 10.30 i ett tomt hus. Eller ja, hunden var på nedervåningen och flåsade som vanligt.
Tog en snabb dusch och körde sedan upp till Tundridge Wells för en dag på stan.
Hittade en påse med en skoluniform i bilen som tydligen tillhörde Ellies klasskamrat så jag släppte av påsen hemma hos Jason, där det var en massa ungar!
Fick med mig Ellie in till centrum och parkerade för första gången i ett parkeringshus här!
Det går faktiskt riktigt bra att köra här nu, har svårt att föreställa mig hur det är att köra i högertraffik nu. Riktigt skumt men så har det visst blivit.

Tanken med dagens T.W besök var att jag skulle hitta en ny jacka, men på vägen hem hade jag köpt;
* 2 halsband på Topman för £1 styck
* En blå t-shirt med tryck på för £8 på New Look
* Lunch på KFC
* Vanilla Latte på Starbucks
* The Used's nya skiva Artwork på HMV samt nya exet av Kerrang!

Alltså inte alls vad jag planerat att inhandla men jag är nöjd ändå!
Dock fungerar inte skivspelaren i bilen, så tanken jag hade med inköpet av skivan krossades dramatiskt när cd-spelaren spottade ut skivan, pep och visade error på displayen..

Ska spendera natten själv i Crowborough då Paris och Max stannar över hos Jason. Imorgon ska jag skjutsa in James till T.W imorgon runt 9.30 och sedan agera barnvakt åt Amelia & Ellie resten av dagen. Varken svårt eller spännande men det funkar helt klart!
Dock synd att jag inte lyckades pricka in london tre söndagar i rad. Haha!

Kommentarer
Postat av: Hasse =D

Jag for till staden i fredags för att köpa en tröja inför kvällens.... ja :P

Men kom hem med två par jeans för 1400 spänn!!XD

Ofta jag kostar på så mycket på kläder på en å samma gång! ;D Aja, är fattig åter igen och har fortfarande inget jobb. Dock så söker kommun en gräsklipparförare....

2010-02-28 @ 15:13:01

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0