Toothfairy gets a present

Vilken dag igår!

Kunde inte städa riktigt eftersom de håller på att renovera på nedervåningen. Det blev långtråkigt!
Max fick en gitarr och jag försökte lära honom något men.. han anser att han är ett musikaliskt geni och vägrar lyssna på mig när jag säger att "nej, det var inte riktigt rätt".
Att han sedan inte kunde somna eftersom han var såå nervös över att tandfén skulle dyka upp inatt och byta ut hans framtand, som låg under kudden, mot pengar!
Runt midnatt var jag 100% säker på att han sov och först då kunde jag smyga in i rummet, försiktigt lirka ut tanden från under hans kudde och mosa in £2. Phew!

Idag har det varit lugnt, Max vaknade och var överlycklig över sina £2, jag städade huset och rensade ur kylen.
Sen blev det roligt - jag fick ett grönt paket!!
Stort tack till mormor och morfar som skickade ett paket med svenskt godis!! Det var mycket uppskattat! ♥

Ikväll ska man in till Tunbridge Wells för att träffa ca. 10 au-pairtjejer och gå ut med dem! Blir tydligen karaoke och sedan nattklubb.
Sover i T.W inatt så slipper ta dyr taxi hem till Crowborough mitt i natten! Det är myycket bra.

Här har vi då göttat!

Ses efter helgen, då hoppas jag att ni kommenterat skiten ur bloggen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormor är bra snäll!

2010-02-05 @ 20:01:52
Postat av: Tinde

Mums vad gott med svenskt godis! Jag kommer sakna ihjäl mig efter det

2010-02-06 @ 15:43:04
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men Ida! Jag har ju inte hunnit skicka någonting ännu! Har fått jobb här i Sverige på Eniro, så det är minsann fullt upp för tillfället! Men jag ska försöka så gott det bara går, kram och lycka till!

2010-02-07 @ 01:30:25
URL: http://pointymustasch.blogspot.com
Postat av: Sandra

DAIM är min totale löv.

och dumle chokladen är supergod :O

2010-02-08 @ 00:47:03
URL: http://laxbox.bloggagratis.se
Postat av: Hasse =D

ÄRE DU SOM ÄR TANDFEN?!!! =O

2010-02-09 @ 23:02:54

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0