Billiga brillor såhär i början av veckan

Vaknade i ett tomt hus med en gnällig hund idag.
Max har spenderat hela helgen hos sin pappa och pappan skjutsade honom direkt till skolan imorse. Dock fick jag fixa lunchbox och gå till skolan med hans ryggsäck. Fick veta att pappan släppt av honom 5 minuter för sent också.
Städade igenom huset, tvättade, hängde tvätt och diskade upp från igår och sedan drog Paris och James iväg mig till.. oj.. jag vet inte ens vart vi åkte! Nånting -hampton..
Trodde först vi var tillbaka i Brighton för det fanns en pir där, men så var inte fallet.
Tydligen skulle detta ställe vara den äldre generationens motsvarighet till Brighton och det märktes!
Vart man än gick så var man iallafall 30 år yngre än varenda människa på gatorna!

Vi skulle iallafall på Primark, en stor kedja som säljer allt från kläder till skor och sängkläder och kuddar!
Fick nya sängkläder och ett par handdukar av Paris - lovely!

Köpte även två par solglasögon för £1 styck! Great success!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det verkligen dom billigaste.....? tänk på att hålla igen & spara till barnbarna!!!/Far

2010-01-25 @ 20:26:30
Postat av: Salome

Kan inte jag få vara din chihuahua eller något? Typ sitta i din väska och vara med dig överallt? :*

Jag dör på allt skolarbete jag har att göra! Jag skulle gärna vilja vara hos dig och ha det bra. Saknar dig!



Fett grymma glasögon btw, ingen kan bära upp ett par solglasögon som min Ida! <3

2010-01-25 @ 20:51:47
Postat av: Hans

Dressed for success! ;)

2010-01-26 @ 16:35:07
Postat av: Johanna

sa ju att primark va bra ;)

2010-01-29 @ 01:01:24
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0