Körlektioner för en som haft körkort i 1,5 år?

Jo.. jag har en körlektion idag! Jag och Paris kom överens om att det vore bäst att ett proffs tog mig ut och körde, så en kille från en lokal körskola ska komma och hämta upp mig om 45 minuter!
Gatorna här är så smala att man får göra stopp hela tiden för att inte köra in i något annat fordon, läskigt!

Dessutom har i stort sett inga hus privata parkeringar eller garage, de parkerar bara längst gatan där det finns plats. Våran granne fick parkera sin bil 3 minuter från hennes hus eftersom hela gatan var fullparkerad!

Ingen uppdatering igår p.g.a brist av saker att skriva om.
Gjorde dagsrutinerna, spelade wii och gick och köpte mjölk. Hade Max själv på kvällen eftersom Paris hade en sleepover på jobbet. That's it!

Idag, när körlektionen på två timmar är avklarad, ska Jason hämta upp mig, Max och Hogan och köra ut oss till Tunbridge Wells. Helgen ska spenderas i Jasons hus med flickorna.
På lördag blir det troligtvis gitarrinköp samt att jag och Ellie ska till The Forum och se ett par band.

Vet inte om jag kommer uppdatera i helgen, datorn kanske får stanna i Crowborough. Kanske..

Ett litet grattis i efterskott till farbror Martin som fyllde år igår kan jag klämma in här också. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Paula

Whoa, läskigt att köra där o.o Det är väl omvänd trafik dessutom? Jag som knappt kan köra i Sverige -_-

2010-01-29 @ 15:01:08
URL: http://arneflames.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ah, vad trevligt att ta körkortet på nytt! Men jag förstår den där gatkulturen. Vad är det för fel med parkeringshus?! lol Ta hand om dig Ida!

2010-02-01 @ 00:02:26
URL: http://pointymustasch.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0