Taggtråd överallt.

Ååh, nej så emo dagens rubrik lät! Men den är dock dagens sanning.
Tog en promenad med Hogan efter att ha städat igenom huset, bort mot en skogsväg som finns strax bakom huset.
Släppte lös honom när vi kommit in på vägen och drog fram kameran för att försöka föreviga något längst vägen.
Såg en lucka mellan träden till vänster om vägen och kom på den strålande idén att försöka ta mig ut på ängen som syntes mellan buskarna.

Hogan hängde på och inte förän han redan var ute på ängen fick jag syn på all denna taggtråd!
Alla jäkla ängar är omringade, inringade och helt enkelt avgränsade med taggträdsstaket.
Hogan verkade dock undkommit taggarna men jag hade inte samma tur.
Fastnade med jeansen och rev mig på rumpan. Inte kul på något vis! Men det var nästan värt det för, aah, tjusigt!

Eftersom det var soligt ute *chockad* var allt upplyst i ett mjukt ljus men jäkla luftfuktigheten gjorde gräset dyngsurt och mina skor uppskattade inte detta alls!

Hände inte så mycket under promenaden, vilket innebär att jag inte har så mycket mer att skriva. Ni får mera bilderi stället, ingen blir väl ledsen av det?



Kommentarer
Postat av: Hans

Va läckert! Ja trodde du menade att de var metall-taggtråd ^^

Såna där träd skulle man haft hemma... :P

2010-01-26 @ 16:33:23
Postat av: Lotta

Jag saknar våra bus från idrotten!



Dessutom har jag länkat till dig från min blogg.

Lev väl! Kramar från Lotta XD

2010-01-27 @ 02:24:11
URL: http://pointymustasch.blogspot.com
Postat av: iDdLA

haha wtf taggtråd lite overkill.. :O

2010-02-02 @ 14:22:16
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0