Återbesök till himmelriket. Som var blåsigt.

Hastings idag alltså. Underbara, sköna, varma Hastings!
Körde dit på en timmme ca, klev ur bilen och blåste nästan bort!!
Havsstäder är blåsiga, sure, men detta var nästan ett skämt! Blev knuffad runt av vinden som om man va ett litet löv och det var INTE varmt..
Körde ner med Linda och mötte upp med Jennie, hennes värdbarn Freya och Isabelle som kommit på återbesök från Sverige!
Käkade bullar, tittade på konstiga Portugiser som klappade och sjöng samt shoppade lite.
Jag införskaffade ett par nya skor, två skivor (för bara £10!), Rock Candy (som polkagrisar fast med annat namn) samt jordgubbar. Yum. (detta yum var dedikerat till Stina)

Körde hem igen runt 16:30. Jag och Linda stannade hos mig ett tag, käkade mat, kollade på lite tv och gosade med Bob en massa.
Just nu, runt midnatt sådär, sitter jag och skriver en packlista över grejer som ska med till Italien, kollar på kartor över Rom (vi kommer inte bo långt från Vatikanen!), skriver på mera listor över vad jag ska fixa och är trött.
Hastings äter upp mina krafter!
Ska sova nu, fixa mer grejer imorrn, packa, eventuellt köpa en klänning, panika lite över kostnaden för att parkera på Gatwick samt.. typ.. sova tidigt!
Bajj!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0